hydraki


(hydraki:Διαδυκτιακὸς Δίαυλος Προβολῆς Μαγνητοσκοπίων-Εἰκονοληψιῶν τῶν Ἐθίμων-Ἠθῶν-Δρώμενων τῆς νήσου Ὕδρας (Υου tube)

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Ὕδρα 2011 Νησιώτικο Γλέντι Χριστουγέννων Ταβέρνα Ψαροπόυλα

Ὕδρα 2011
Ταβέρνα Ψαροπόυλα
Νησιώτικο Γλέντι Χριστουγέννων


Παρασκευὴ 23 Δεκεμβρίου 2011

Ἐπιμέλεια Μαγνητοσκοπήσεως: Δημήτριος Ν.Σταματάκος


Ὀρχήστρα
Ἁρμόνιο:Βασιλικὴ Ν.Γκίωνη,Βιολί:Λευτέρης Ν.Γκιώνης,
Κιθάρα-Μπουζούκι:Θανάσης Δασκαλάκης (Θάνακας)
















Κάλαντα Χριστουγέννων








Ἱστορία μου ἁμαρτία μου,Χθὲς τὸ βράδυ στὴν Ταβέρνα,
Μίλησέ μου,μιλησέ μου,Συρτάκι (Σήκω Χόρεψε)








Ὀργανικό,Ξεκινᾶ μία Ψαροπούλα,Θὰ πάρω μία Ψαρόβαρκα (Μαουκᾶς),Ποῖος,μωρό μου ποῖος,Δενδρολίβανος,Ντάρι,ντάρι









 
Νὰ σ’ἀγαπῶ ἴντα θελά,Ἰκαριώτικος,Λυγαριά,Θὰ γυρίσω τὰ νησιά,
Μὰ γιάντα τὴν τραγιάσκα σου,Σ’ἀγαπῶ μὰ δὲν σοὺ τὸ πὰ,Ὀργανικὸ








Καβοντορίτικος










Ὀργανικό,Ἀρμενάκι εἶμαι κυρά μου,Ὀργανικὸ,Μες στην καρδιά μου,
Ἠθέλα νὰ μοῦν στὸ χωριό,Στὸ πανηγυρὶ τοῦ χωριοῦ,Χορέψετε χορέψετε,
 Τσιριγώτικος,Ὀργανικὸς







Ἅμα Χαράζει στὸ Αἰγαῖο,Εναυάγησα στο πέλαγο,Μοῦ φέρε Θεομηνία,
Ἐλᾶ νὰ πᾶμε σ’ἕνα μέρος,Εὐβοιώτισσα,Παλαιά μου βάσανα,
Ἡ καρδιά μου ξανανοιώνει,Ἡ σκέψη μου φουντώνει















Ὀργανικό,Τὴν θάλασσα τὴν γαλανὴ,Μάτια σὰν καὶ τὰ δίκα σου




 




Ἀγαπῶ μία πιτσιρίκα,Θὰ κάνω φασαρία,Συννεφάκια τοῦ ἀέρα,Ἔλα ἔλα πάρε μὲ ἀγκαλιά,Έχω χαρά και πάω,Ἐσένα καὶ τὸ Μαλμπορό,Λυγαριὰ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...